Followers

22 March 2011

MPP (=

assalamualaikum..
hello! 
err..sori la dgn blog aku ni yg tak berapa nak hebat sgt.
aku jenis malas nak update blog aku ni.
*baek tak yah ade blog. haha~

aku br abis exam mid sem. so, skrg ni aku tgh cuti SEMINGGU. 
alhamdulillah.. aku dapat jawab exam dgn tenang. 
lepas ni aku kena la keja keras sikit sbbnya...
aku dah jd Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) kat kolej aku tu.
alhamdulillah & thanx byk² kat semua.
aku cuba masuk MPP ni bknnya sbb nak bangga bila dah ade jawatan ni.
tp disebalik semua ni, aku nak cuba lebih mendisiplinkan diri aku ni. 
mane tak nya,, aku kat kolej ni byk maen *beseloroh.
insyaAllah lepas ni aku nak berubah nak jd pendiam. 
err..blh ke? haha. maksud aku, nak lebih serius lagi la. 

kat semua kawan² & lect kat kolej tu, 
sila la tegur² klau ade salah & silap. 
aku akan cuba berusaha jd yg terbaek.
insyaAllah... 

No comments: