Followers

05 October 2011

ALHAMDULILLAH..

Assalamualaikum..


ALHAMDULILLAH..
Aku bersyukur sangat sangat..
Aku rasa semakin hari hati aku ni semakin tenang. 
Rasa tenang bila kau semakin jauh dari hidup aku.








Ya Allah, Ya Tuhanku,
Sesungguhnya aku seorang hamba yang lemah dan sering membuat kesilapan..
Engkau berilah petunjuk dan hidayah agar aku terus dapat mencari keredhaan di jalanMu.
Amin.. 


Bermulalah kehidupan baru aku yg sememangnya aku tunggu tunggu saat ni. 
Kehidupan untuk mencari lebih ketenangan dalam jiwa.
InsyaAllah..  



**orang yang sentiasa memperlekehkan seseorang itu adalah orang yang ingin melihat seseorang itu jatuh dari mendapat kejayaan. 







2 comments:

♥ W.A.W.A ♥ said...

go kak zu go!!hihi.jom kte sesame jd kuat (:

nurzulaiha zolkiflee said...

yeahh! thanx wawa!