Followers

21 September 2011

disappointed

Assalamualaikum.


hari ni nak luahkan perasaan yg buat aku tak puas hati.
aku bukannya tak puas hati sangat pun.
cuma rasa KECEWA dengan sikap korang semua.

sebelum ni...


ya ya ya!
mula mula korang kenal aku dengan sikap pendiam.
aku bukan hipokrit tapi aku rasa hormat.
tak kan la mula mula aku dah tunjuk perangai kan..


sejak kejadian tu, aku dah jadi diri aku yg sebenar.
mulut tak reti diam, gila gila n macam macam lagi la.
tapi masih dalam keadaan terkawal
sebab masa serius, aku serius..
masa main main, aku main main jgk..


tapi sekarang...


bila aku tengok keadaan dah tak teguh dengan orang orang pun macam chipsmore lagi la aku rasa macam dah makin menyampah kecewa + muak + geram & +++++.


lepas ni...


aku hanya akan tunggu dan lihat sahaja.
aku tak nak cakap apa apa dah.
korang dah besar kan.
aku pun tak suka bising bising.
kalau aku bising bising kang, lagi la tak puas hati sana sini.


dah! baik aku diam dan terus membisu.
kbyeee!


kecewa! *gambar hiasan

No comments: