Followers

18 September 2011

Pergi buat selama lamanya..

Assalamualaikum.

Mula mula skali aku nak minta maaf kat kawan kawan kolej aku,
kalau kalau aku tak bagi tumpuan sepenuhnya kat u all.
bukan aku suka suka tapi ni reality.

kenapa? 

sebab lepas sorang sorang saudara mara aku pergi ke rahmatullah buat selama lamanya.
aku memang terasa gila dengan kehilangan arwah.
sebab dalam masa yg singkat je,

siapa? 

first 
kakak abah aku. sebab strok & sakit sakit yg tak diketahui.

second 
kakak mak aku. sebab strok n buah pinggang. koma hampir sebulan.

third 
abg abah aku. sebab sakit tua. sakit hampir 3minggu & nazak dalam 2hari.

tapi tak sampai seminggu...

fourth 
sepupu mak aku. sebab buah pinggang tak silap la. masuk ICU hampir 5hari.

Semoga allahyarham & alllahyarhamah ditempatkan di kalangan orang orang yg beriman. amin..

No comments: